Registreren    Inloggen    Forum    Help

Forumoverzicht » Helicopters overige merken » FOTO's VAN MIJN HELI, laat ze maar zien!!!!!




 Pagina 1 van 2 [ 16 berichten ] Ga naar pagina 1, 2  Volgende



Auteur Bericht
 Berichttitel: Foto's van mijn Heli's
 Bericht Geplaatst: za apr 21, 2012 10:23 pm 
Offline
forumlid
forumlid

Geregistreerd: vr dec 30, 2011 11:53 pm
Berichten: 29
Woonplaats: Oud-Alblas
Hierbij dan eindelijk een paar foto's van mijn G30.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Century Radikal G30 Carbon SE / T-REX 700 FC3 (Bell 222 ERA) / T-rex 600 ESP Helicommand HC3 X-treme(Ecureuil AS350 Native Air) / T-rex 550 E V2/ Thunder Tiger Innovator MD530 / Futaba FX 32 / Futaba T7C


Omhoog 
 Bericht Geplaatst: zo apr 22, 2012 2:16 pm 
Offline
forumlid
forumlid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 26, 2011 1:58 pm
Berichten: 192
Woonplaats: ........
Ik zou de kap tpv de uitlaat netjes uitdremelen wan die uitlaat wordt daat loeiheet.......

Gr.Tino


Omhoog 
 Bericht Geplaatst: zo apr 22, 2012 9:19 pm 
Offline
forumlid
forumlid

Geregistreerd: vr dec 30, 2011 11:53 pm
Berichten: 29
Woonplaats: Oud-Alblas
Tino Tweak schreef:
Ik zou de kap tpv de uitlaat netjes uitdremelen wan die uitlaat wordt daat loeiheet.......

Gr.Tino


Oke, bedankt voor de tip. Ik heb nog geen volle tank gevlogen met de kap erop. Ik zal het eens gaan bekijken.

Ik heb overigens gisteren een volle tank leeggevlogen. Ruim 21 minuten vliegtijd! Dat schiet nog eens op. En dan te bedenken dat het alleen hoveren was in de achtertuin.

Ben verder goed te spreken over de heli! Vliegt erg soepel.

_________________
Century Radikal G30 Carbon SE / T-REX 700 FC3 (Bell 222 ERA) / T-rex 600 ESP Helicommand HC3 X-treme(Ecureuil AS350 Native Air) / T-rex 550 E V2/ Thunder Tiger Innovator MD530 / Futaba FX 32 / Futaba T7C


Omhoog 
 Bericht Geplaatst: di apr 24, 2012 11:02 pm 
Offline
Forum Moderator
Forum Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 31, 2011 11:39 pm
Berichten: 1017
Woonplaats: Halsteren
Mooi ding!

_________________
Helivlieger sinds 1985, PoweRotoR E-drive engineer

Apache AH-64D RNLAF PoweRotoR demonstrator (in opbouw)
Graupner Bell 212 TwinJet electric 1974
Graupner Bell 47G electric 1975
Schlüter Heli-Baby II 1976
Schlüter Super Heli-Baby II 1978
Schlüter Bell222 trainer 1978
Vario/ Heim Bell 47G E
Trex600E DFC Hughes 500 "Bulldog"
Thunder Tiger Raptor 90 SE
Thunder Tiger Raptor 50 Agusta A119 Koala
Thunder Tiger Raptor 50 (E) Mil mi-24 Hind
Trex500 DFC
Trex250 FBL


Omhoog 
 Bericht Geplaatst: wo apr 25, 2012 1:02 am 
Offline
forumlid
forumlid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 30, 2011 3:06 pm
Berichten: 416
Zeker een mooie heli ,alleen wel jammer dat je bij een nieuwe de uitlaat zo vast moet zetten .
en dan die staart ook niet goed kunt krijgen .

Gr Ad


Omhoog 
 Bericht Geplaatst: do apr 26, 2012 7:54 am 
Offline
forumlid
forumlid

Geregistreerd: wo okt 26, 2011 2:17 pm
Berichten: 185
Woonplaats: zuiden van het land
Hoi Fox en Tino,

De G20 en G30 zijn geweldige mooie toestellen.Ik heb er lang over nagedacht
wat te doen als ik er een benzine heli bij zou nemen.Een benzine trainer of een
Radikal G20 of G30.Maar ik begrijp inmiddels dat er nog wat kinder ziektes zijn bij de
Radikels die je toch wat hoofdbrekens bezorgen.Dus voor nu zou ik het niet echt weten.
Komt nog bij dat ik zelf niet echt een bouwer ben.Als je naar het financiele plaatje kijkt denk ik dat je al aardig dicht bij een benzinetrainer komt.
Ik blijf jullie draadje met interesse volgen.Overigens weer erge mooie foto,s.

Grts,Dee

_________________
Vario Benzinetrainer.
Align T-Rex 450 v2 sport
Align T-Rex 450 Combo
Raptor 50 V2 Nitro
Raptor E 550
Blade 120 sr
Blade 130 x
DJI 550 Wookong
DJI Phantom
Futaba T8J
Futaba 6 ex


Omhoog 
 Bericht Geplaatst: do apr 26, 2012 11:52 am 
Offline
forumlid
forumlid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 30, 2011 3:06 pm
Berichten: 416
Hoi Helimans ,

Ben je al in een fietswinkel naar een klein beugeltje weeste kijken .
wat je als uitlaat klem zou kunnen gebruiken :idea:
Of is de diameter van de uitlaat best wel groot misschien .

Gr Ad .


Omhoog 
 Bericht Geplaatst: vr apr 27, 2012 12:10 am 
Offline
forumlid
forumlid

Geregistreerd: vr dec 30, 2011 11:53 pm
Berichten: 29
Woonplaats: Oud-Alblas
Fox schreef:
Hoi Helimans ,

Ben je al in een fietswinkel naar een klein beugeltje weeste kijken .
wat je als uitlaat klem zou kunnen gebruiken :idea:
Of is de diameter van de uitlaat best wel groot misschien .

Gr Ad .


Hallo Ad,

Nee, dat heb ik niet gedaan. Ik heb begrepen dat het niet noodzakelijk is om de uitlaat te ondersteunen. Voorlopig laat ik het zo en controleer ik zo nu en dan het moment van de bouten en de stiftappen op die bouten van de uitlaat. Als er een beugeltje om moet ter ondersteuning zal ik eerst geschikt soepel materiaal moeten vinden om de trillingen en bewegingen op te vangen. Alleen een metalen beugeltje lijkt me dan niet voldoende.

Toch bedankt voor je tip.

groeten Wilco

_________________
Century Radikal G30 Carbon SE / T-REX 700 FC3 (Bell 222 ERA) / T-rex 600 ESP Helicommand HC3 X-treme(Ecureuil AS350 Native Air) / T-rex 550 E V2/ Thunder Tiger Innovator MD530 / Futaba FX 32 / Futaba T7C


Omhoog 
 Bericht Geplaatst: zo apr 29, 2012 11:04 pm 
Offline
forumlid
forumlid

Geregistreerd: vr dec 30, 2011 11:53 pm
Berichten: 29
Woonplaats: Oud-Alblas
Hier alvast enkele foto's van mijn andere heli: Ecureuil AS-350 Native Air uitvoering met als mechaniek een T-rex 600 ESP.

Betere foto's, filmpjes en tekst volgen nog.

groeten,

Wilco

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De cockpit zoals deze eringebouwd gaat worden.
Afbeelding
Afbeelding

De staart met de rotorbladen in de juiste kleurstelling. De hoodfrotor wordt nog vervangen door originele 3-blads.
Afbeelding
Afbeelding

_________________
Century Radikal G30 Carbon SE / T-REX 700 FC3 (Bell 222 ERA) / T-rex 600 ESP Helicommand HC3 X-treme(Ecureuil AS350 Native Air) / T-rex 550 E V2/ Thunder Tiger Innovator MD530 / Futaba FX 32 / Futaba T7C


Omhoog 
 Bericht Geplaatst: zo apr 29, 2012 11:26 pm 
Offline
forumlid
forumlid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 26, 2011 1:58 pm
Berichten: 192
Woonplaats: ........
Hé Wilco,
Ik heb mijn uitlaatondersteuning ook weggelaten. Voor elke vlucht probeer ik de uitlaat altijd een beetje op en neer te bewegen, als dit gaat zit hij dus los.
Even vastzetten en dan kun je weer verder.

Dee, de G20 is een leuke machine. Heel wendbaar en fel. En die kinderziektes, als dat 't ergste is.........'t is techniek dus overal is een oplossing voor, en alles is logisch te verklaren dus om daar nu je hoofd over te breken..... :shock:
Vergeet niet dat een trainer totaal niet te vergelijken is met een G20 of G30. Ze vliegen allebei op benzine en daarmee houd de vergelijking op.

Ook al ben je geen bouwer, 't is toch heel erg prettig en gemakkelijk als je zelf je heli opbouwt, hoef je ook niet elke keer voor elke scheet naar een ander toe ;) .
't is geen "rocket science" alleen bouten en moeren.

Gr.Tino


Omhoog 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
 Pagina 1 van 2 [ 16 berichten ] Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Forumoverzicht » Helicopters overige merken » FOTO's VAN MIJN HELI, laat ze maar zien!!!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
phpBB.nl Vertaling